Belgische scale-up Datashift bekroond als "Customer Impact Partner of the Year

Het Malinese technologieadviesbureau is door de Amerikaanse IT-gigant Colibra internationaal gelauwerd nadat het de prijs "Customer Impact Partner of the Year" in ontvangst mocht nemen.

post-image-3
De Belgische IT scale-up Datashift heeft de prijs "Customer Impact Partner of the Year" gekregen van datamanagementspecialist Collibra, een bekroning van de uitmuntende klantentevredenheid en de aanhoudende groei van het in Mechelen gevestigde bedrijf. 

Deze internationale erkenning komt op het juiste moment, aangezien Datashift plannen heeft om uit te breiden naar de VS.

Met deze awards beloont Colibra partners die significante en aantoonbare resultaten behalen. Dat is het geval voor het Belgische technologieadviesbureau, dat bedrijven helpt hun gegevens te organiseren en te gebruiken om een concrete zakelijke impact te creëren.
Een prijs die de vele use cases en de hoge klanttevredenheid prijst die Datashift brengt bij projecten die gebruik maken van Collibra's cloud platform.

"Deze award is een fantastische erkenning van de reis die we sinds 2016 samen met Collibra hebben afgelegd. Het feit dat we de 'Customer Impact Partner of the Year' award hebben gewonnen is dan ook iets waar het team enorm trots op is," aldus Nico Huybrechts, CEO en mede-oprichter van Datashift. 

Hij voegde eraan toe: "Wij zullen dit jaar een aantal projecten in de VS opstarten en uiteindelijk zullen wij ook wereldwijd opleidingen aanbieden. Deze onderscheiding toont aan dat klanten tot ver buiten België tevreden zijn over onze manier van werken. 

De snelgroeiende Belgische scale-up is gespecialiseerd in zowel technologische diensten zoals business intelligence, data governance, data science, als op data-strategie en data monetization gerichte diensten. 
Het bedrijf werkt voor een aantal klanten zoals Rode Kruis Vlaanderen, Essentiel, Streamz, Mobile Vikings, Argenta, Q8, D'Ieteren en FCR Media. 
 
 
Show More
Back to top button