Jori Besteman wordt hoofd marcom bij SAS

Het IT-bedrijf heeft Jori Besteman aangesteld als hoofd marketing & communicatie voor de Benelux. Het doel is de uitvoering van haar marketingstrategie en -programma's.

post-image-3
Het IT-bedrijf dat gespecialiseerd is in analytics heeft Jori Besteman aangesteld als Marketing & Communications Manager voor de Benelux. Hij vervoegt het SAS marcom team als de verantwoordelijke voor de implementatie van de marketingstrategie en programma's van het bedrijf in België, Nederland en het Groothertogdom Luxemburg.
 
In het verleden bekleedde Jori Besteman de functie van marketing- en communicatiemanager bij Zivver, een scale-up bedrijf dat gespecialiseerd is in cyberbeveiliging. Hij was ook verantwoordelijk voor de lancering van Indeed's job search site in de Benelux en werkte bij Accenture. 

"SAS is een sterk merk met een rijke geschiedenis en een duurzame visie voor de toekomst. Met de nieuwe internationale merkcampagne "Curiosity Forever", die later dit jaar wordt gelanceerd, geven we een concrete dimensie aan de nieuwsgierigheid die de kern vormt van de cultuur en de waarden van SAS. Ik ben dan ook bijzonder enthousiast over het vooruitzicht om deze nieuwe wereldwijde merkcampagne 'Curiosity Forever' in de Benelux uit te rollen", vertelt Jori Besteman enthousiast.

Curiosity Forever is de basis voor een reeks marketingprogramma's die SAS in de komende maanden in de Benelux zal implementeren. "Ik zie dit als een geweldige manier om met onze klanten in contact te komen op een business-to-human basis. Onze visie is om een wereld van gegevens om te zetten in een wereld van begrijpelijkheid. Nieuwsgierigheid is een essentiële kwaliteit om digitale transformatie en innovatie te stimuleren en draagt bij tot het succes van onze klanten. Het is ook een waarde die we delen met onze klanten, een bron van meer emotionele verbondenheid," besluit Bestman.
 
Show More
Back to top button