Hey!, telecom bied "Product van het Jaar 2022"

Het 100% digitale merk van Orange Belgium werd zopas verkozen tot "Product van het Jaar 2022". Dit is een belangrijke onderscheiding, omdat het een prijs is die door het publiek wordt toegekend.

post-image-3
Het nieuwe 100% digitale merk van Orange België, hey!, werd slechts 6 maanden geleden onthuld en werd speciaal ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van klanten met een ultralinkconnectie.
Het merk heeft snel zijn publiek gevonden dankzij een aantrekkelijk dienstenaanbod (25 euro voor onbeperkt bellen/sms'en en 40 GB data) dat het nu de titel van "Product van het jaar 2022" heeft opgeleverd.

De prijs werd door de consumenten toegekend op basis van een evaluatie aan de hand van drie hoofdcriteria: aantrekkelijkheid, waargenomen innovatie en koopintentie. Deze analyse werd aangevuld met een testfase bij een steekproef van klanten, die vervolgens een score gaven voor hun tevredenheid.

Het hey! aanbod kreeg uitstekende cijfers in elke categorie: Aantrekkelijkheid, Waargenomen Innovatie en Aankoopintentie.

"Het hey!-aanbod kwam als beste uit de bus bij het treetz-klantenpanel, dat overtuigd was door de zeer scherpe prijs en de schat aan gegevens die het biedt. Het gebruik van het logo van het Product van het Jaar in 2022 zal dit nieuwe merk helpen om nieuwe klanten aan te trekken, aangezien het een zeer herkenbaar bewijs is van de kwaliteit van zijn diensten," aldus Katia Van Eecke, Director Operations Support voor Voted Product Of the Year Worldwide:
 
Show More
Back to top button