Mollie lanceert Technology Partner Programma

De betaalspecialist heeft zijn nieuwe Technology Partner Program geïntroduceerd dat bedoeld is om SaaS-platforms en technologiebedrijven te helpen hun klantenbestand uit te breiden, nieuwe markten te betreden en klantenbinding te verbeteren.

post-image-3
Mollie heeft een nieuw Technology Partner Program gelanceerd dat een pakket voordelen omvat om de groei van SaaS- en technologiepartners te stimuleren.
Met dit programma wil de betaalspecialist SaaS-platforms en technologiebedrijven helpen hun klantenbestand uit te breiden, nieuwe markten aan te boren en hun klantenbinding te verbeteren.

"Het Technology Partner Program biedt aanbieders van SaaS-platforms gerichte ondersteuning in elke fase. Het doel is een optimale ervaring te bieden door tools aan te reiken die de groei van het bedrijf stimuleren. Het Technologie-Partnerprogramma heeft verschillende niveaus. Hoe hoger het partnerniveau, hoe uitgebreider de voordelen," aldus het bedrijf. 

Voordelen zijn onder meer uitgebreide ondersteuning voor klanten en partners met een vast aanspreekpunt in de vorm van een partnermanager.
Ondersteuning voor go-to-market en co-marketing initiatieven, gezamenlijke verkoopactiviteiten en opname in het integratiepartneroverzicht op de Mollie website.
Of toegang tot de Mollie Partner Portal met handleidingen, verkoop- en marketingmateriaal en informatie over de nieuwste productreleases.

Om nog maar te zwijgen van exclusieve voordelen zoals extra inkomstenmogelijkheden, toegang tot marktontwikkelingsfondsen en uitnodigingen voor VIP-evenementen.

SaaS-platformleveranciers die toetreden tot het Technology Partner Program kunnen hun technologie integreren met die van de Mollie-partnergemeenschap. 
Voorbeelden zijn integraties met ERP- en boekhoudsoftware zoals Exact en Xentral, abonnements- en factureringsdiensten zoals Chargebee en Recharge, en CRM- en marketingdiensten zoals ActiveCampaign en LiveChat. Mollie is ook geïntegreerd met verschillende softwareoplossingen voor verticale markten zoals reserveringen, gezondheid en sport, ticketing, horeca en detailhandel.

Het Technology Partner Programma maakt deel uit van Mollie's brede waaier van partnerprogramma's. Het bedrijf lanceerde onlangs zijn Agency Partner Program speciaal voor digitale bureaus. De 3.000 deelnemers aan dit programma hebben toegang tot op maat gesneden klantenondersteuning, marketingtools en alle informatie en hulpmiddelen die zij nodig hebben om hun bedrijf in heel Europa te laten groeien.

Het in 2004 opgerichte betaaldienstenbedrijf streeft ernaar de complexe financiële diensten van zijn 130.000 klanten in heel Europa te vereenvoudigen.
 
Show More
Back to top button