Anna Griffin neemt het stokje over als marketingdirecteur bij Commvault

De specialist in databescherming voor complexe en kritische hybride omgevingen heeft de benoeming van Anna Griffin als Marketing Director aangekondigd. Een vooraanstaand expert in visionaire campagnes.

post-image-3
Anna Griffin is een resultaatgerichte marketeer met uitgebreide marketingervaring. Ze heeft visionaire campagnes gevoerd voor snelgroeiende bedrijven als Smartsheet, opkomende merken als Intercom en gevestigde spelers als Saturn, Apple, Sony, Juniper Networks en CA Technologies (Broadcom). 

De marketingcampagnes van Anna Griffin hebben verschillende prijzen gewonnen, waaronder de Golden Effies voor marketingeffectiviteit en de Edgar R. Murrow Award voor uitmuntendheid in het gebruik van sociale media.

"Commvault is een pionier in de sector. Onze technologie blijft de toon zetten voor innovatie in databescherming voor elke omgeving of toepassing", aldus Anna Griffin. " 

"Anna Griffin heeft een bewezen staat van dienst in het bouwen van sterke merken en category leaders. Met deze ervaring zal ze organisaties helpen begrijpen hoe Commvault waarde toevoegt aan klanten door hun belangrijkste bezit te beschermen - hun gegevens", aldus Sanjay Mirchandani, voorzitter en CEO van Commvault.
Show More
Back to top button