BT onthult kant-en-klaar aanbod op basis van ServiceNow

De telecomoperator en -provider werkt samen met het cloudsoftwarebedrijf om de transformatie van contactcentra te vereenvoudigen en de klantervaring te verbeteren.

post-image-3
BT heeft een verdere stap aangekondigd in zijn partnerschap met digitale workflowspecialist ServiceNow met de lancering van een kant-en-klaar (CCaaS) aanbod voor contactcentra.
 
De nieuwe oplossing wordt ontwikkeld als antwoord op de vraag van klanten om de digitalisering van hun contactcentra te vereenvoudigen en de kosten te verlagen.
 
Het aanbod, dat wordt geleverd en beheerd door BT en ServiceNow, is ontworpen om te worden gebruikt zonder dat er meerdere partners nodig zijn. "Het combineert de krachtige mogelijkheden van het Now Platform van ServiceNow met het Global Voice-netwerk van BT, geïntegreerd met een keur aan tools, zoals gespreksopname, en een toonaangevend CCaaS-platform", aldus het bedrijf.
 
De in 2022 aangekondigde samenwerking is bedoeld om ServiceNow in staat te stellen samen te werken met de digitale eenheid van BT Group om het servicebeheer in de hele groep te moderniseren. Dit zal BT Group helpen een zelfherstellende, AI-aangedreven digitale infrastructuur te creëren voor zijn bedrijfsvoering.
 
"Het integreren van communicatie in workflow en case management vereenvoudigt compliance processen, maakt medewerkers efficiënter en zorgt voor een betere ervaring voor iedereen", aldus Andrew Small, directeur calls en digital work for business bij BT. 
"Ons nieuwe aanbod in samenwerking met ServiceNow creëert een overtuigend pad voor klanten om over te stappen naar de cloud en te genieten van alle voordelen die digitale transformatie kan bieden."
 
"Klanten zijn steeds vaker op zoek naar kant-en-klare opties om de complexiteit van cloudmigratie en workflows weg te nemen", zegt Chris Bedi, directeur digitale informatie bij ServiceNow. 
"De combinatie van ons cloudgebaseerde platform met BT's wereldwijde netwerk en communicatie-expertise zal klanten een ongekende kans bieden om hun organisaties te digitaliseren en te verenigen om slimmer en sneller te zijn."
 
 
Show More
Back to top button