Check Point Software onthult nieuw partnerprogramma

Het nieuwe programma versterkt de focus op het resellerkanaal met transparante prijzen, cumulatieve kortingen en meer incentives. Het doel is om het partnerpotentieel te maximaliseren en groei te stimuleren.

post-image-3
De specialist in cyberbeveiliging heeft zijn nieuwe partnerprogramma onthuld. 
Het programma vernieuwt de focus van het bedrijf op het kanaal en heeft als doel het vermogen van zakelijke partners om groei te stimuleren te versterken.
Maar het is ook bedoeld om effectiever in te spelen op de sterke groei in de cyberbeveiligingssector. 
Volgens Canalys bedroegen de uitgaven aan cyberbeveiliging onlangs 19 miljard dollar. Naarmate technologieën zich ontwikkelen, doen cyberbedreigingen dat ook. Vandaar de behoefte aan een uniform cyberbeveiligingsplatform dat bescherming biedt aan de rand, op het netwerk, in de cloud en daarbuiten. 
Kanaalpartners lopen voorop bij het bieden van specifieke oplossingen voor bestaande en toekomstige bedreigingen. 

Het nieuwe partnerprogramma van Check Point is ontworpen om het businessmodel voor partners van het bedrijf te versterken door de mogelijkheden voor gezamenlijke groei te maximaliseren. Met andere woorden, het is ontworpen om de prestaties en tevredenheid van partners te verbeteren. 
Specifiek richt het zich op contractering en bedrijfsgroei, en stroomlijnt het offerteprocessen om klanten een snellere respons te bieden. 
Het programma moedigt partners ook aan om specialistische expertise te ontwikkelen en zo meer waarde toe te voegen aan hun diensten. 

Daarnaast beoogt het de toegang tot essentiële tools en middelen te vergemakkelijken, waardoor de operationele efficiëntie van partners wordt verbeterd. 

"We lanceren een nieuw partnerprogramma om onze partners te helpen hun inspanningen voor een betere cyberbeveiliging te versnellen door hen de beste tools, middelen en ondersteuning te bieden die ze nodig hebben om te gedijen in onze branche," vat Lieven Van Rentergem, beveiligingsexpert bij Check Point Software, samen. 

De verbeteringen omvatten

- Een nieuw geconsolideerd classificatiemodel: dit verhoogt de deelname op alle niveaus. Partners krijgen nu de status Advanced, Professional, Premier en Elite, gebaseerd op de omvang van hun zakelijke capaciteiten.  

- Nieuw prijsmodel: een klantgericht prijskader dat niet alleen voorspelbaar en marktgedreven is, maar ook Check Point's grootste kortingsstructuur ooit omvat. Het aantal registraties voor overeenkomsten is met 100% gestegen, met een nieuw programma voor gevestigde partners dat overeenkomstbescherming biedt bij verlengingen. 

- Gratis certificeringen: voor compliance op partnerniveau. Introductie van op maat gemaakte leads op basis van de doelmarkt van de partner. 

- Specialisatie: aanvullende training en certificering om extra voordelen te ontgrendelen die samenhangen met specialisatie en die kunnen leiden tot nog eens 20 procent korting. 

- Herlancering van de applicatie: een nieuwe en verbeterde applicatie met een vervijfvoudiging van het gebruik. Nieuwe use cases bieden toegang tot training en activering, experts en directe registratie van aanbiedingen. 


"Check Point's nieuwe partnerprogramma stelt ons niet alleen in staat om zeer concurrerende oplossingen aan te bieden aan onze klanten, maar benadrukt ook de cruciale rol van partnerervaring en certificering. Hierdoor kunnen we onze klanten een optimale beveiligingsarchitectuur bieden die hen niet alleen beschermt tegen potentiële bedreigingen, maar hen ook in staat stelt deze bedreigingen beter te begrijpen," besluit Nathalie Van Ingelgem, Sales en Marketing Coördinator bij Quant ICT.
 
 
Show More
Back to top button