Een nieuwe slimme software "made in Belgium" voor bedrijven

Het Belgische bedrijf AE Architects for Business & ICT, stelt een nieuwe automatisch software voor die de bedrijven moet helpen om fouten te vermijden en de dienstverlening aan de klanten te verhogen door zich op artificiële intelligentie te baseren.

post-image-3

Het Leuvense bedrijf AE Architects for Business & ICT lanceert een nieuwe automatische software, Adore, die de bedrijven moet helpen om "fouten te verminderen, tijd te winnen, de dienstverlening te verbeteren en de tevredenheid van de klanten te vergroten" door zich op artificiële intelligentie te baseren.

De nieuwe software richt zich vooral tot de afdelingen klantendienst, GDPR-conformiteit en documentenverwerking. Zo wordt de oplossing bijvoorbeeld al gebruikt door energieleverancier Lampiris. De Adore-oplossing wil zo het probleem oplossen van steeds complexere vragen, gericht aan de klantendienst.

"Een concreet voorbeeld van geautomatiseerde contractinvoer betreft onze klant Mediagenix", legt het bedrijf achter de oplossing uit. "Dit bedrijf houdt toezicht op complexe contracten die met name betrekking hebben op uitzendrechten voor content, voor rekening van tv-zenders. Tot nu beheren ze deze contracten handmatig. Dankzij Adore zal alles automatisch gaan."

"Klanten verwachten tegenwoordig een adequate en liefst snelle reactie. Het feit dat hun vragen aan de klantendienst niet meteen ingewilligd worden,  zet hen er vaak toe aan om ergens anders te zoeken ”, besluit Stijn Vander Plaetse, CEO van AE.

Show More
Back to top button