Orange België onthult zijn nieuwe "ultra-connected" merk

De telecomoperator neemt een nieuwe positionering aan met "hey!", zijn nieuwe 100% digitale merk speciaal ontworpen voor ultra-connected klanten.

post-image-3
Orange heeft zijn nieuwe 100% digitale merk "hey!" onthuld, dat wil voldoen aan de nieuwe digitale behoeften van de meest actieve klanten.

Het nieuwe dienstenaanbod is gebaseerd op scherpere prijzen (datavolumes) en een lagere milieu-impact (gerecycleerde plastic simkaarten, volledig digitaal klanttraject, koolstofneutrale operaties en gebruik van 100% gerecycleerde gecertificeerde verpakking).

"hey! zal zich meer richten op consumenten die op zoek zijn naar agressieve prijzen en zal contact met gebruikers bieden via een chatdienst," aldus Christophe Dujardin, Chief Consumer Officer van Orange België.

Het nieuwe merk zal profiteren van de kwaliteit van het mobiele netwerk van Orange Belgium en van de HD Voice-, VoLTE- en Voice over WiFi-technologieën.

www.heytelecom.be
 
Show More
Back to top button