Lenovo rolt "alles-als-een-dienst"-kanaal uit

De IT-gigant heeft de lancering van zijn Lenovo 360-kanaal aangekondigd. Gebaseerd op een "alles-als-een-dienst"-model, zal het bedrijfspartners in staat stellen hun bedrijven te laten groeien door een uitgebreide toegang tot oplossingen en diensten.

post-image-3
Lenovo lanceert het Lenovo 360-kanaal om partners gemakkelijk toegang te geven tot zijn volledige portfolio van apparaten, infrastructuur, diensten en oplossingen. 

Het nieuwe distributiemodel, dat in samenwerking met zakelijke partners is ontwikkeld, komt op een moment dat kleine en grote bedrijven steeds meer overstappen op het "alles-als-een-dienst"-consumptiemodel. 

Praktisch gezien brengt Lenovo 360 essentiële elementen zoals mensen, programma's en hulpmiddelen samen. Het is opgebouwd rond acht oplossingen die zijn ontworpen om een grotere productiviteit en samenwerking van werknemers, flexibiliteit van de infrastructuur, verbeteringen op het gebied van duurzaamheid en branchespecifieke oplossingen voor veelvoorkomende zakelijke uitdagingen mogelijk te maken. 

Loyaliteits- en handelskortingsprogramma's zoals "Better Together" en "TruScale Accelerator" bieden partners de kans om hun inkomsten tot 30 procent of meer te verhogen op de verkoop van producten en oplossingen uit de Lenovo-portfolio, alsook op de verkoop van diensten.   

Het Lenovo 360-programma gaat officieel van start in januari 2022 en maakt deel uit van de recente reorganisatie van het bedrijf in drie kernbedrijfseenheden. 

Hiertoe behoren de Intelligent Devices Group, die de kernactiviteiten op het gebied van pc's en IoT vertegenwoordigt, de Infrastructure Solutions Group en de nieuwe Solutions and Services business unit die zich richt op verticals en diensten. 

 "Lenovo 360 verenigt ons portfolio om gemakkelijk toegang te bieden tot ons volledige gamma producten en oplossingen en zal partners in staat stellen deze doelstellingen na te streven, terwijl we onze pc- en infrastructuurpartners blijven voorzien van alles wat ze nodig hebben. We hebben ook kant-en-klare marketingmaterialen en campagnes voor onze partners gemaakt, zodat ze net zo snel als wij op de markt kunnen komen," aldus Pascal Bourguet, Global Channel Chief, Lenovo. 
 
Show More
Back to top button