TOPdesk en Arinto vereenvoudigen software-integratie

De twee bedrijven zijn een strategisch partnerschap aangegaan om hun samenwerking te versterken en de aankoop van software te vereenvoudigen.

post-image-3
TOPdesk België, specialist in IT-dienstenbeheer, versterkt zijn samenwerking met Arinto, specialist in planningssoftware, waarvan de oplossingen door zo'n 25 lokale overheden worden gebruikt.

"Arinto is de ideale partner voor TOPdesk, omdat hun oplossing voortkomt uit problemen waar lokale bedrijven en overheden dagelijks mee te maken hebben. De combinatie van vereenvoudigde klantondersteuning en een optimale planningstool maakt het werk beheersbaar en overzichtelijk voor alle medewerkers", vertelt Robbert van der Tas, algemeen directeur van TOPdesk België.

"De integratie tussen deze twee technologieën zorgt voor een betere zichtbaarheid van de uitvoering en een efficiënte communicatie van de status van alle tickets, zowel naar interne medewerkers als naar externe klanten en leveranciers", zegt Kristof Briers, managing partner van Arinto.

Integraties tussen verschillende softwarepakketten zorgen voor frictie ... Voor klanten is het daarom cruciaal dat hun leveranciers samenwerken en op één lijn zitten. 
De nieuwe integratie tussen de twee oplossingen moet de problemen op het gebied van planning en ticketbeheer oplossen.
Show More
Back to top button