Kappa Data viert haar 25-jarig bestaan

Kappa Data viert haar 25-jarig bestaan door het gaspedaal in te trappen. De kracht van een bedrijf ligt tegenwoordig in zijn vermogen om flexibel te zijn zonder zijn gevestigde waarden voor veel ICT-partners op te geven.

post-image-3
De geschiedenis van de IT-leverancier Kappa Data kan worden samengevat rond 3 fundamentele principes.

Vanaf de beginjaren heeft Kappa Data zich gericht op de verkoop van netwerkconnectiviteits- en beveiligingsoplossingen van een beperkt aantal leveranciers. Dit is nu uitgebreid met IoT en IoT-beveiliging.

Even belangrijk is de loyaliteit van resellers: al 25 jaar bedient Kappa Data uitsluitend resellers via een strikt kanaalgericht model.

Tot slot is er de toegevoegde waarde die het bedrijf hoog in het vaandel heeft staan, waarbij het altijd probeert toegevoegde waarde te vinden voor klanten en leveranciers. Deze toegevoegde waarde is geëvolueerd van puur technisch in de beginjaren, naar het aanbieden van een totaalpakket aan resellers met ondersteuning voor leadgeneratie, marketing, business development, logistieke processen en natuurlijk technische toegevoegde waarde zoals ondersteuning, training en pre-sales assistentie.

Het doelpubliek en de ontwikkeling van Kappa Data? Opgericht in Gent, oorspronkelijk om zich te richten op de lokale markt en voornamelijk op kleine resellers, is het bedrijf nu actief in 5 landen, met zowel corporate als middelgrote resellers.
Show More
Back to top button