Trend Micro presenteert nieuw partnerprogramma

Het nieuwe partnerprogramma is ontworpen om het inkomstenpotentieel van partners in het verkoopkanaal van de onderneming, dat gespecialiseerd is in cyberbeveiligingsoplossingen, te vergroten. Generatieve AI is nu een van de voordelen voor partners!

post-image-3
Cyberbeveiligingsspecialist Trend Micro heeft zojuist zijn nieuwe partnerprogramma onthuld dat is ontworpen om “de winstgevendheid van partners te vergroten, meer leads te genereren en hun diensten en trainingsmogelijkheden uit te breiden”.

“Ons nieuwe partnerprogramma is een belangrijke stap in onze toewijding aan het resellerkanaal en ons vermogen om de groei en winstgevendheid van partners te ondersteunen”, zegt Nadine Serneels, Director Belux - Sales, Channel & Marketing bij Trend Micro. 

“Door ons te richten op eenvoud en flexibiliteit bieden we onze partners de mogelijkheid om met Trend Micro mee te groeien en een bredere evolutie in te zetten naar een servicegerichte onderneming,” voegde ze eraan toe. 

Om het brede scala aan technologische mogelijkheden en de veranderende markteisen te ondersteunen, biedt het nieuwe partnerprogramma een reeks voordelen waarmee het kanaal zijn inkomstenpotentieel exponentieel kan vergroten, terwijl ook de mogelijkheden voor serviceontwikkeling en training toenemen.

De komst van generatieve AI is nu een van de voordelen voor partners. “De generatieve AI-mogelijkheden van Trend Vision One stellen SOC-teams in staat om de dagelijkse workflows te versnellen en de prestaties en productiviteit te verbeteren”, legt het bedrijf uit.

Verhoogde winstgevendheid door geaggregeerde voordelen, waaronder dealparticipatie en co-selling, concurrerende privéaanbiedingen en service- en adviesbeïnvloede inkomsten voor goedgekeurde partners.
Uitgebreide diensten met nieuwe competenties voor het verkrijgen van technische en servicevalidaties op het gebied van cloudbeveiliging, professionele diensten, beheerde beveiligingsdiensten, SOC, IR, of nieuwe mogelijkheden voor co-selling en leadgeneratie met meerdere tools en workshops voor het genereren van klantleads, waaronder co-branded risicobeoordelingen, workshops cloudbeveiliging voor AWS en Azure, online demo-omgevingen, marktplaatsactiveringscampagnes en meerdere co-branded en co-branded verkooptools.

Het partnerprogramma van Trend is gebaseerd op een distributiekanaal van 147.000 partners, waarvan meer dan de helft vorig jaar heeft deelgenomen aan trainingen op het gebied van cyberbeveiliging. 
De contractregistratie is aanzienlijk toegenomen, met name voor partners die co-verkopen, met 42% j-o-j voor AWS CPPO-partners en 46% j-o-j voor MSP-partners die XDR verkopen.
 
Show More
Back to top button